Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 927 ggr
Amieligu
2/3/16, 9:54 AM

Toa funderingar

Har alltid suttit och funderat ibland om det bara är vår kotte som springer i hjulet och springer mellanåt och bajsar/kissar i lådan(toan)? :)

När jag kollat i grupper på facebook, både svenska och utländska så har igelkottar bajsat otrolig mycket i sina hjul?! Det ser även ut som de flesta bajsar löst och våran kotte bajsar fasta och fina "korvar".

Kan hända ibland att vår kotte bajsar i hjulet men väldigt sällan! :)

Annons:
Angelica Hallberg
2/3/16, 1:46 PM
#1

Våra har rätt fast bajs o de bajsar i hjulet.. inte alltid men rätt som det är :)

emmafelicia
2/3/16, 6:52 PM
#2

Min kille bajsar väldigt mycket i sitt hjul, det är ju inte jättekonstigt då springandet sätter fart på tarmarna. Men bajset är fast, det är bara att han hela tiden trampar i det som gör att det ser löst ut när man tittar efteråt. Han bajsar lite varstans tyvärr haha, men bra ändå att man kan hålla koll så det inte är något fel! Mem du har tur om din kotte bajsar i låda! Långt ifrån alla som gör, haha.

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

Vixen75
3/3/16, 9:23 PM
#3

Min kotte kissar/bajsar i sin toalett men även när han springeri hjulet, tror också att det blir så kladdigt för att han trampar i det. För annars är det fina korvar. 😃

Upp till toppen
Annons: