Annons:
Etikettallmänt
Läst 1282 ggr
emmafelicia
2015-01-31 13:26

Tassavtryck!

Hallå på er! Jag håller på med en Wreck This Journal, en slags dagbok fast med instruktioner i som man liksom ska utföra i boken. På en av sidorna i boken står det "stand here", och på en annan "this page is for hand- and fingerprints". Jag vill så himla gärna göra ett tassavtryck från min Nimbus, men vet inte vad man kan använda för att verkligen var säker på att det inte skulle vara någon fara om han mot all förmodan får i sig det. Någon som har tips? Han ska alltså tassa runt på typ ett papper täckt med vad det nu blir, och sedan sätter jag ned honom på pappret i boken snabbt, sedan blir det bad! Jättetacksam för idéer!

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

Annons:
VildaVittra
2015-01-31 13:30
#1

Pulvrisera ritkol och spraya sedan över tassavtrycken med billig hårspray.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Saffran0Spice
2015-01-31 13:32
#2

Det finns giftfri fingerfärg för barn har jag för mig - det borde väl fungera om han badas direkt efteråt? =)

Annars kanske det fungerar med ''naturfärg'' - typ saft från rödbeta eller liknande?

taylor__lambert
2015-01-31 14:06
#3

Jag körde med saften ifrån blåbär när jag skulle göra liknande på mina gerbiler. :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

emmafelicia
2015-01-31 14:39
#4

Åh, flera bra idéer! Rödbetor eller blåbär är ju faktiskt väldigt enkelt, då slipper jag köpa färg också!

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

gieser
2015-02-02 09:07
#5

Kan du ta kort hur tassavtrycken blir sen ?

Kram  Anna Cool

emmafelicia
2015-02-07 12:44
#6

Absolut! Ska bara fixa allt jag behöver och sådär!

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: