Annons:
Etikettveterinärer
Läst 2324 ggr
mc83
2014-11-13 16:19

Veterinär/ Djursjukhus

Hejsan 🙂

Jag undrar om någon vet om det finns flera ställen som tar emot igelkottar i stockholmsområdet? Eller är det bara Roslagstull djurklinik i cetrala Stockholm. Bara nyfiken och bra att veta.

Mvh Mia

Annons:
shimmer
2014-11-13 22:10
#1

Doctrivet ligger i Huddinge dvs i utkanten av Stockholm (tar 15 min med pendeltåg från t-centralen) och vad jag har hört är det den mest igelkottpålästa veterinärkliniken i Stockholm! :)

Tina-A
2014-11-14 11:42
#2

#1: Jag har också hört!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

mc83
2014-11-14 15:40
#3

Tack så mycket. Hade aldrig hört talas om det stället eftersom alla veterinärer jag ringt till rekommenderade Roslagstull djurklinik och sa att det var det enda stället som fanns i stockholmsområdet som tog emot igelkottar.

JessikaFlacke
2014-11-15 22:13
#4

#3 Jag rekommenderar Doctrivet alla dagar i veckan. Skulle verkligen inte åka till Roslagstulls djurklinik annat än i nödfall, har hört alldeles för mycket dåligt om dem. Ex behandlingar som inte behövs och dyl för att dra in mer pengar. I länken finns lite information: http://kattfamiljen.se/blog/skandal-riskkapital-koper-upp-veterinarklinikerdjursjukhus/

lilljaeger
2014-11-30 23:17
#5

Jag som bor i norra delen av sthlm har närmast till Roslagstull, var där och gjorde en liten koll på min tjej när hon var 1 år och alla var väldigt trevliga och kunniga om igelkottar. Sen om dom drar in extra pengar, ingen aning, jag kan bara säga att dom har mitt förtroende när de kommer till igelkottar :) 
Annars vet jag att de finns en tjej i Åkersberga som även tar emot igelkottar =)

Upp till toppen
Annons: