Annons:
Etikettpresentation
Läst 1389 ggr
Heidi
2014-07-10 21:08

Ny medarbetare !

Vill välkomna Tina-A som ny Medarbetare här på Igelkott 🙂Tina är väldigt engagerade vilket är jättebra då min ork för tillfället inte är helt på topp. Kommer straxt en artikel som Tina skrivit. 

Du kan väl presentera dig lite här under Tina 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Tina-A
2014-07-10 21:17
#1

Hej hej :)

Jag bor i Stockholm tillsammans med min man, vår dotter på 3 år, vår hund Oliver på 6 år och vår kottehona Otto-Maria. Jag har en hane också men han bor hemma hos en vän! Tanken är att hon ska få honom men just nu kanske man kan säga att vi delar på vårdnaden. Jag har fastnat för kottarså pass att jag har kommit på att jag gärna vill engagera mig mer i kottevärlden och aktivt ta fram så trevliga och snälla kottar som bara möjligt med bra temperament högst upp på listan. Avelsplaner ligger än i framtiden men det är jag sugen på!

Många känner säkert igen mig på iFokus. Jag har varit medlem sen… Ja, när sjutton är det egentligen, 2005? Då fanns det inte lika mycket sajter som idag och jag har varit inne på många olika och varit både värd och Medarbetare på flera olika :) Jag är en pratglad och självutnämnd trevlig Stockholmare som försöker vara så aktiv jag kan i vardagskaoset :) iFokus har ändå hängt med i snart 10 år för min del och man tröttnar aldrig tror jag!!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Angelica Hallberg
2014-07-11 07:50
#2

kul :)

AvyogAlge
2014-07-11 23:29
#3

Velkommen til 🙂

Tina-A
2014-07-11 23:37
#4

Tackar :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Upp till toppen
Annons: