Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 776 ggr
Cathrine94
2014-06-23 13:35

Tjejkotte behöver omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Uppfödarnamn och namn: Åsa von Pakh, Savannah

Igelkottens födelsedatum: 2013-03-08 

Färg /teckning: Ruby Eyed Cinnicot Snowflake

Finns stamtavla: Ja

Kontaktinformation: cathrine@fernando.se                                            

Övrig info: Jag ska börja studera till hösten och kommer därför behöva flytta till ett hem där jag inte längre kan ha min lilla tjej vilket känns jättetråkigt.

Jag vill därför att hon kommer till ett fint hem med en mycket påläst och ansvarsfull ny ägare.

Hon är en tjej med stor personlighet så jag vill gärna ha en tålmodig ny ägare som är beredd på att ge henne mycket tid och omtanke då det kommer att ta tid för henne att öppna upp sig för en. Dock är hon väldigt nyfiken tjej så det blir nog inga problem :)

OBS! Hon säljs inte för avel utan endast som sällskapsdjur!

Hon finns i Nyköping.

Pris: 1500:-

Jag tänker även sälja hennes sov/lekplats (stor kaninbur), så ifall ni vill ha den med så vill jag sälja den för 300:-. Har även en flying saucer (springhjul) som hon älskar att springa i och som jag säljer för 100:-. Lite mat samt fleecefiltar kan fås med gratis :)

Fråga gärna frågor här eller mejla mig!

Annons:
Heidi
2014-06-23 15:53
#1

Va synd att ni behöver omplacera henne. Den nya ägaren får mer än gärna kontakta mig så jag vet hur hon har det. Finns tillgänglig för råd och tips om den nya ägaren behöver. Du får gärna berätta var hon hamnar i alla fall.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Cathrine94
2014-06-23 18:26
#2

Tack! Vad bra, hade tänkt fråga dig om det. Det ska jag göra :)

Upp till toppen
Annons: