Annons:
Etikettpresentation
Läst 1457 ggr
i fokus
2014-01-30 19:01

Intervju med Ppernie!

Berätta gärna lite om dig själv:
Jag heter Pernilla, jag är 20år och bor i en liten stad i Dalarna. Jag bor med min sambo i lägenhet men vi ska inom kort flytta till hus. Jag har alltid älskat djur och jag gillar känslan man får när man har djur omkring sig. 

Hur hittade du till sajten Igelkott iFokus?
Jag tror att jag hittade hit när jag sökte info på google om igelkottar. Hittade väl något inlägg och sen började jag läsa vidare. Sen när jag väl fick min kotte så skapade jag ett konto.

Hur många igelkottar har du haft/har?
Jag har en liten kottetjej som heter Kiwi och hon är min första.

Har du några andra husdjur?
Tyvärr inte. Längtar tills den dagen jag kan skaffa hund dock.

När upptäckte du pygméigelkotten?
Det vet jag inte riktigt. Jag har som sagt alltid älskat djur och nog tjatat ihjäl min mamma när jag var yngre. Hon är dock pälsdjurallergiker så jag hade sköldpaddor när jag bodde hemma. När jag väl flyttade ihop med min sambo så ville jag skaffa något husdjur. Hund kände vi oss inte riktigt redo för och jag är själv allergisk mot katter. Efter att ha diskuterat fram och tillbaka så gillade vi båda just pygméigelkottar. Har en kompis som hade en sådan förut så jag var liksom nyfiken på dom. Sen så fick jag en kotte i födelsedagspresent när jag fyllde 20 :)

Har du några tips för att göra sajten bättre?
Oj, inte vad jag kommer på. Försöka få fler aktiva kanske. Lite mer bilder och så, det tycker jag är roligt :)

Och slutligen: Vad är det allra bästa med Igelkott iFokus?
Att man kan få hjälp. Igelkott är inte det vanligaste djuret så därför tycker jag det är skönt att kunna gå in här och få hjälp och tips. Och nu när jag själv känner mig lite mer van tycker jag det är kul att hjälpa andra. Man kan ju själv inte veta ALLT men det finns massor att lära sig :)

Tack för mig och tack för att ni uppskattade min nyårsbild! Ett tips för kommande månad är helt klart Alla hjärtans dag-tema! :D

Annons:
Angelica Hallberg
2014-01-30 21:47
#1

kul o läsa :)

Upp till toppen
Annons: