Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 1158 ggr
Seerose
2014-01-23 23:39

Öron och hår

Nu har min lilla kotte börjat bli mer social av sig och vi kan umgås på ett helt annat sätt än tidigare. Två kvällar i rad har hon krupit upp på min axel och kurat in sig. Men dessutom "pussas" hon på mitt öra, nosar och nafsar lite och rafsar med tassarna i mitt uppsatta hår. Mysigt och jag tar det som en kärleksförklaring.

Gillar era kottar också öron och hår?

(och ja, jag kollar henne noga efter att hon lekt med mitt hår)

Annons:
Angelica Hallberg
2014-01-24 06:45
#1

Mysan gillar att slicka o dra i håret på mats armar :)

madde75
2014-01-24 10:08
#2

Kaktus älskar hår…men jag är rädd att hon får hårstrån som virar sig runt hennes lilla ben . Jag sätter upp håret för att minimera risken..men hon föredrar utsläppt.

Konkolia
2014-01-25 00:23
#3

Nop hos mig är det behåmys som gäller😊 Pammi tycker inte om att bada… När jag lyfter upp henne ur badet kryper hon alltid ner i tröjan, å allra helst min behå☺️

Heidi
2014-01-25 03:01
#4

Här är det inte heller öron och hår som gäller utan mys i BH:n eller tröjan. Hihi min ena kotte är ju mamma till Konkolias kotte och det där BH-myset verkar vara ärftligt haha 😉

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

madde75
2014-01-26 18:05
#5

Tröjanmys gillas även här

APPLECHEEK
2014-02-03 13:03
#6

Bill älskar att ligga vid brösten, han är ingen gentleman direkt.
Annars är hans favvo plats i min ärm på tröjan.
När han är busig går han upp till örat och sticker in nosen så långt han kommer och jag är så otroligt kittlig så det är väl kanske inte det härligaste jag vet. Håret brukar jag få honom att undvika. Har så lockigt hår och det har hänt att han liksom knölat in sig i fastnat lite så jag brukar plocka ner honom när han är påväg ditåt. Annars tycker han om att ligga precis vid halsen. Det är lite olika. Men är han lite kinkig och vill vara nära då kommer han upp och lägger sig vid axeln och vill att mitt huvud ska luta sig svagt på honom.

Annons:
Upp till toppen
Annons: