Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 946 ggr
APPLECHEEK
1/10/14, 9:56 PM

PS. Trotsåldern

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bill fäller taggar som jag fäller lockar. Kan det bidra till att han är lite tjurig?

Annons:
Seerose
1/10/14, 10:04 PM
#1

Min lilla tjej är fruktansvärt tjurig (även om det blir bättre hela tiden) och det är, enligt uppfödaren, för att hon byter taggar. Så det är kanske inte omöjligt att det är så även för Bill?

Angelica Hallberg
1/11/14, 10:35 AM
#2

Ja de kan bli tjuriga när de byter taggarna :)

AvyogAlge
1/11/14, 8:12 PM
#3

Som Angelica siger, kan de sagtens blive mere sure når de skifter pigge/ taggar.

Heidi
1/12/14, 12:44 AM
#4

Taggbyte är jobbigt för dom. Nya taggar ska igenom huden och det lär va ömt. Jag tänker mig lite som när visdomständer växer ut 🤔

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

APPLECHEEK
2/3/14, 8:36 PM
#5

#1 Seerose: Det var taggbyte! Det kändes dock bra att höra att det inte bara är min som har temperament. Men nu när jag ver hur jag ska göra är det mycket lättare. Tack för dina ord! #4 Heidi: Det är tur att du finns Heidi. Hur skulle jag klara mig annars :) #3 Avoyalge: Det var taggbytet. Nu verkar han ha bättre koll själv och blir inte lika upprörd. Men jag behövde höra det ifrån andra också! Tack för dina ord! #2 Angelica Hallberg: Känns skönt nu när det värsta är över, men man fick sig en chock och vart orolig. Tack för dina ord!

Upp till toppen
Annons: