Annons:
Etikettallmänt
Läst 995 ggr
Heidi
2013-12-27 21:18

Ni är härliga !

Det är så kul att vi nu är ett gäng som aktivt är här inne och pratar kotte.

Det var mitt mål när jag tog över sajten att få den aktiv. Som Sajtvärd har jag en aktivitetsmätare och den har gått upp rejält kan jag säga. 

Det är jättekul när ni startar nya trådar, delar bilder och svarar på andras frågor. 

Både gamla och nya medlemmar är varmt välkomna ska ni veta. 

Jag hoppas ni upplever att detta är en öppen och trevlig plats att lära sig mer om igelkottar på och prata kotte för att det är trevligt 🙂

Jag ser att vi har två trådar med annonsregler. Ja ska skriva om annonsreglerna så det bara blir en tråd man behöver läsa och kanske lite mer förenklat.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Seerose
2013-12-27 22:22
#1

Det är jätteroligt att det har börjat hända saker här igen, precis lagom till att jag ska skaffa mig en liten kotte. Tack för det, Heidi och alla andra. Så fort jag har fått min lilla tjej så ska jag också se till att bli lite aktiv :)

Konkolia
2013-12-27 23:52
#2

Japp det har blivit schvung på den här sidan! Å det gillar vi!😀

i fokus
2013-12-28 20:55
#3

Ja, jätteroligt med tävlingar och allt! Började läsa här för cirka 2 år sedan, (utan användare) och ja, det har hänt lite saker sedan dess!

Och allt tack vare dig och alla andra, Heidi! ;)

Heidi
2013-12-28 23:44
#4

#1 Va kul att det uppskattas och att det kom så lägligt för din del 😉Du är så välkommen att hänga här tillsammans med oss, vi vill så klart se bilder på underverket när det anländer 😘

#2 Oja 😃, du som Medarbetare ser väl också mätaren? rejält schvung !

#3 Ska försöka ordna fler tävlingar men då får ni tävla också 😉Kul att du tycker sidan är mer aktiv och rolig att hänga på.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Angelica Hallberg
2013-12-28 23:53
#5

jättekul sida :)

Upp till toppen
Annons: