Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 2062 ggr
[Chellsy]
2013-08-16 09:56

Kotte omplaceras

Hej! Har en kotte som behöver omplaceras pågrund av ändrade omständigheter. Han är väldigt liten. 2 och ett halvt år är han, finns ingen stamtavla men han är frisk och glad. Jag har ingen brådska och utgår från ett bra hem, står inte precis med huvudet under vattnet så erbjuds inga bra hem så får han stanna ett tag till.

1500 - 1200 kan jag tänka mig, där ingår springhjul, matskålar, leksaker samt filtar och annat som han behöver. Jag ger inte bort han gratis, eftersom jag vill försäkra mig om att den nya ägaren har ekonomi till honom, så kan de acceptera detta pris så har de säkert ekonomi till honom också men det är något som man får prata vidare om.

Och även maten som han äter ingår..

Jag vill också ha kontakt med den nya ägaren en tid framöver för att försäkra mig om att min lilla vän har det bra.

Min vän finns med mig i Värnamo. Transport till Växjö kan ordnas då jag pluggar där. Har inte körkort så kan inte ta mig någon annanstans tyvärr.

vid intresse hör av er här så kan vi pratas vid på telefon eller något.

Mvh

Annons:
[Chellsy]
2013-08-16 10:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kan skicka fler bilder vid intresse :) tuff han ser ut här dessutom när man ser hans söta små huggtänder också!

fredriksson__
2013-08-16 14:24
#2

Hej! Jag är intresserad av din kotte. Vill du ge mig din mail så ska jag berätta mer om mig!
fredriksson__@hotmail.com 

/Emelie

chewilinapina
2013-08-16 19:34
#3

Hejsan! Jag är möjligtvis inresserad, har dessvärre allergier och skulle behöva träffa lillkotten innan jag vet om jag kan köpa i så fall. Maila mig på yasse95@live.se

TimmyL
2013-08-17 01:21
#4

Söt liten rackare ;)

[Chellsy]
2013-08-17 10:07
#5

#4 visst är han, så hemskt att behöva omplacera honom dock) ;

[Chellsy]
2013-08-17 15:07
#6

Transport till gbg kan fixas på torsdag också

Annons:
[Chellsy]
2013-08-24 15:12
#7

min kotte har nu ett nytt hem och tråden kan låsas tack så mycket !

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: