Annons:
Etikettallmänt
Läst 965 ggr
Jojjesp
12/4/12, 10:48 PM

Antal kotteägare i Sverige?

Finns det någon uppskattning på antalet kotteägare i Sverige? Med vänlig hälsning, J

Annons:
vinteralvan
12/5/12, 10:04 AM
#1

Sätter en tass här, jag undrar också.

Jojjesp
12/5/12, 1:14 PM
#2

Jag är nyfiken på antalet av olika skäl. Jag tycker det är väldigt lugnt på forumet och skulle gärna se lite mer fart här inne. Sen borde det organiseras bättre så vi gemensamt blir en starkare röst. Jag vet att många försökt Mikaela bl.a. Har gjort och gör ett otroligt arbete för detta ändamål men det räcker inte. Vi har otroligt mycket att "slåss" för och vi är troligen väldigt många fler än vi tror. Hur ska vi gemensam göra för att få fart på forumet?, debatter om lagändringar?, höja kunskapsnivån bland hussar och mattar? Det finns massor av kunniga människor och det finns minst lika många med brinnande intresse men bristande kunskaper. Jag har lärt mig en hel del genom att lusläsa 90% av inläggen och märker att det finns en otrolig potential och drivkraft hos en stor del människor här. Låt oss gemensamt nyttja den och sprida kunskap och förståelse och se till att vi får igenom dom förslag på lagändringar vi kämpar för. Med vänlig hälsning, J

vinteralvan
12/6/12, 8:04 AM
#3

Det är väl bara Agria som har en försäkring men kanske kan fråga dom hur många som har kotteförsäkring så får man ett litet hum om hur många vi är. Alla har ju inte försäkring med dom flesta lär ju ha det i allafall. Obestämd

Jojjesp
12/7/12, 5:48 PM
#4

Får svar inom ett par dagar av dom. Otroligt vad tystlåtna kotteägare verkar vara ;)

SofiaLoow
12/8/12, 4:45 PM
#5

Oj, vilken bra fråga, kul att få reda på! :)

Jojjesp
12/8/12, 4:51 PM
#6

Tror det är viktigt att vi har siffror bakom oss om vi ska försöka påvisa varför vi vill se till exempelvis lagändringen. Dock verkar det som om forumet kan vara fel väg att nå kotteägare då det verkar vara otroligt lugnt. Jag vet inte men vill vi nå någonstans får det vara slut på att sitta i soffan och vänta på att någon löser problemet, vi måste hjälpas åt. Nu ska jag iväg å jobba…

Annons:
Upp till toppen
Annons: