Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 1565 ggr
[RoxannaH]
2012-08-13 22:15

Pipande ljud från kotten?

Jag är ju fosterfamilj åt två kottar. Någon av dem, har inte kunnat konfrontera dem och listat ut vem av dem, piper till och från. Såhär på kvällen och jag vet inte om någon jour till vet som kan igelkott, så tänkte jag fråga om någon vet om det är någon som vet om det är skada, sjukdom eller bråk dem emellan? Har endast hört de när de ligger bredvid varandra. Snälla hjälp.

Annons:
choiicho
2012-08-13 23:23
#1

Bråk är det inte. Då huffas det och buffas och bits öron och all världens moster. Men det kan vara en liten hostning. Eller tycker han väldigt mycket om sin kompis ^^. Han kanske gillar att snacka lite.

[RoxannaH]
2012-08-15 14:43
#2

#1 Det är två tjejer ;)

ilsebilse
2012-08-17 21:35
#3

Jag undrar också vad detta är då min kotte ikväll rullade ihop sig på mig och efter en stund gjorde ett pipande ljud. Har aldrig hört henne göra det innan så blev lite förvånad. Hon var ovanligt lugn och tillfreds så det kanske är nåt de gör när de mår bra.

FunkyShrimp
2012-09-18 16:43
#4

Vilken tur att jag gick in här!
Varför frågar du inte mig?! Glad du får nog mer korrekta svar från mig eftersom jag vet hur de beter sig.

Det är Zaita va?
Isådanafall är det pipande ljudet någon slags "snarkning", hon låter så ibland när hon sover helt enkelt. Det är ingenting farligt med det! Glad

[RoxannaH]
2012-09-19 12:47
#5

#4 Hihi jaha *asg*

Upp till toppen
Annons: